Alla inlägg under april 2007

Av Asgaya - 30 april 2007 09:30

Idag är det sista april men det kommer nog inte att bekomma mig det minsta. Finns inte så många alternativa barnvakter sånna här gånger så en trevlig utekväll på runda fötter får man ju se sig om efter. Får väl trösta mig med att vädret ändå inte ska bli nåt att hänga i julgranen ikväll (undrar just hur många som forfarande har julgranen framme, finns det nå? om så, let me know) Hoppas ni får regn! *skrattar skadeglatt med lite avundsjuka i rösten*

Nä men min kväll blir säkert trevlig den med. Kanske får man ett glas vin och en sambo som somnar på soffan före klockan tio :-P

Nä, ärligt talat så vet jag inte vad som händer ikväll. Inte så intressant att veta för er andra heller. Ha det

Av Asgaya - 29 april 2007 20:41

Har inte riktigt förstått det här med att blogga, att skriva en öppen dagbok precis som om ens liv vore så intressant att folk vill läsa om det!:-) Men men, jag gillar att skriva och speciellt om riktigt meningslösa och onödiga saker så jag ger mig väl in i denna bloggvärld då.

Helgen har glidit en ur nävarna som vanligt. Förstår inte vart dessa dagar tar vägen. Nyss var det fredag kväll och jag sjönk ner i soffan med ett glas vitt och nu (strax efter nyss) är det helt plötsligt söndag kväll och man ska slöa framför en Wallander. Hm, låter som om det där glaset bara var ett av alldeles för många men så är inte fallet :-) Nu är minuterna korta och jag måste masa mig ur soffan och hämta mig någe form av tilltugg. Vad det blir är jag osäker på men bara det innehåller en massa kalorier så charmar det mig. Ha det

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards