Alla inlägg under juli 2010

Av Asgaya - 21 juli 2010 08:44

Jag är ingen som slickar röv på folk. Har aldrig gjort och kommer förmodligen aldrig att göra heller.

jag har dagliget sett folk som gladerligen kör in tungan så långt upp i tarmen det bara går på andra bara för att få en klapp på axeln. Dem bokstavligen slickar rent deras rövhål från avförings rester och den fräna lukten som omger ett rövhål.

 -Duktig hund!

Det spelar ingen roll om min chef står och särar på sina skinkor eller en fet hor slukande tysk, för mig är det samma rövhål och jag slickar inte!


Bara för att min chef är en högre sittande person med större plånbok än mig så fungerar våra rövhål likadant, de har samma jävla ändamål, att skita!







Av Asgaya - 21 juli 2010 08:28

Att ungarna äter Tom & Jerry kex till frukost som i skrivande stund är för mig helt ok en dag som denna. Att dem sedan vill ha frukost i stället för lunch gör mig ingenting heller. Vi har semester så vi glor inte plikt skyldigt på klockan hela tiden för att hålla tider och rutiner. Jag gör allt för att inte sitta fast i ekorr hjulet nu när man inte måste. Jag hatar verkligen det där jävla ekorrhjulet.

Vad är det för datum idag? Jag har ärligt talat inte en aning och det gjädjer mig. För vad spelar det för roll?! Vi MÅSTE ingenting i tider som dessa och jag bara älskar det.

Närmare frihets känsla kommer man inte. Så jag njuter...

Ha det

Av Asgaya - 20 juli 2010 10:18

Färgade håret nyss. Färgade håret och en fluga lyckades splatsha rakt in i mitt huvud. Dränkt i hårfärg flög den vidare rakt in i den kritvita väggen. Ännu ett splatsh! Flugan flög sedan ut genom den öppna dörren men på väggen efterlämnade den ett mörk fläck av hårfärg. Snabbt skyndade jag efter en trasa för att torka bort fläcken vilket resulterade i ett långt broms spår av hårfärg, på den kritvita väggen.


Tro inte på allt ni läser, detta är nämnligen inte sant. Jag sitter bara och filosoferar. Men färgat håret, det har jag.

Ha det suckers



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards