Alla inlägg under augusti 2007

Av Asgaya - 22 augusti 2007 22:16

En kvinno arsel söker sig 10 cm söderut under en livstid, undrar just hur många cm jag har kvar, upploppet redan? Ha det







Av Asgaya - 15 augusti 2007 08:54

Av Asgaya - 15 augusti 2007 08:38

Jag har då en sak att säga om spädbarns tiden, det är det tråkigaste jag upplevt i hela mitt 24 åriga liv! Det första halvåret var dom ju bara två grönsaker som ögonen gick i kors på. Men äntligen, äntligen är det över! Hurra!!! Jag är så lycklig:-) Nu när dom kommit upp på benen och börjar förstå innebörden med livet (tog i lite väl där) så har ma ju lite utbyte av dom små liven. Så dom som sa åt en att man skulle ta vara på den första tiden kan hoppa upp och sätta sig på någe grovt och trubbigt ( och osmort!) för jag är bara glad att den tiden är över och jag ska då aldrig sätta mig i den trisstessen en gång till. Jag är ingen gulligull sitta rätt upp och ner "åh, en spya, så sött"


Av Asgaya - 10 augusti 2007 20:07

Sitter här och tittar på tv tablån och som vanligt en fredag kväll så är det nada att se. Vi har över trettio kanaler och ingen av dom sänder nånting sevärt. Jag skulle ju kunna se på en dvd om nu inte min kära sambo lyckats packa ner varenda film inför flytten. Så här sitter jag framför dator jäveln och förbannar att jag nånsin särat på benen för min karl och på så vis aldrig fått barn vilket skulle innebära att jag iaf kunde lämna huset, men här har man skrevat på tok för mycket och får helt enkelt acceptera situationen jag själv satt mig i och snällt sitta hemma med barnen som somnar klockan sju! Spännande yey!:-)

Föresten så har vi mördarsniglar i trädgården. Jävla sniglar! Fast dom roar sig betydligt mer genom att förstöra våran gröna mat än vad jag gör genom att sitta här och pilla mig i röven. Nu ger jag mig. Ha det!

Av Asgaya - 8 augusti 2007 07:39

Jag har sovit på tok för lite inatt. Inte bara för lite för att vara jag (kräver som sagt 10 timmar sömn per natt) utan det blev bara ett par tre timmar sömn och det gör ingen människa glad. Så här sitter jag med ögon som går i kors på mig av sömnbrist och bara väntar på att ungarna ska somna igen så att jag själv kan krypa ner under täcket. Nog för att Micke skulle kunna vaka nu men han har semester och det innebär att han tog ett par järn igår kväll vilket resulterat i att han nu ligger och sover av sig i badkaret. Och självklart har jag varit där och tömt ut allt vatten eftersom jag inte vill att han ska drunkna:-)

Kanske dags att lägga oss ALLA i sängar. God morgon min sköna.

Av Asgaya - 2 augusti 2007 09:29

Det luktar kanin skit inne här. Jag vet inte vad det kan bero på då jag varken har kanin eller är gravid:-) Måste vara barnen som utsöndrar denna knepiga doft, eller är det jag kanske? Nä, lukten håller till i vissa delar av huset och det gör inte jag. Alltså måste det vara ungarna som är bovara i dramat. Ha det.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards