Alla inlägg under november 2010

Av Asgaya - 23 november 2010 09:31

Sitter här i köket med en kaffekopp som precis blivit urdrucken. Har en konstig smak i munnen av dem där förbannade suketterna som jag försöker använda istället för socker. Ja, jag använder suketter, JAG använde sötingsmedel fast jag egentligen är emot sötningsmedel. Man får bara huvudvärk av det. Men nu är Thailand alldeles för nära och det gäller att trimma kroppen. Provade mina bikinin igår och kan inte minnas att jag såg ut...så...:-P

Herregud, vad har hänt på detta halvår? Inte för att jag var fit for fight i sommras direkt men nu är det ännu värre än vad det var då.

Så huvudvärken får jag helt enkelt ta- får försöka lindra den med alvedon

Och den konstiga smaken i munnen efter suketterna?- Vad fan, jag är ju rökare, så skit smakar det konstant i min mun ändå.

Ha det

Av Asgaya - 22 november 2010 09:32

Jag har extrem ålders noja och kommer förmodligen knapra tung lugnande medicin den dagen jag fyller 30 för att inte flippa ut totalt


Jag är pedant och får verkligen lägga band på mig själv om jag ska försöka låta bli dammsugaren för en dag


Jag tål inte spädbarns skrik. Det får mig att vilja slita huvudet av ungen och skita den i halsen


Jag bara älskar att ha mens. Jublar varje månad, ett tecken på att jag inte är gravid! Wiihhooo


Jag filar naglarna näst intill varje dag för att dem ska vara perfekta, men oftast resulterar det i överdrivet filande som bara förstör mina naglar


Jag älskar att gå på våran Ica affär och handla onödig mat som jag ändå inte äter


Jag älskar popcorn blandat med falukorv, en riktig dellikatess


Jag gråter förtvivlat varje gång jag ser filmen "Cin Air"- Scenen i slutet av filmen med den söta mjukis kaninen som Cage ska ge till sin dotter. Jag kan inte hålla tillbaka, jag tjuter som en liten gris


Jag ÄR svag för kaniner


Jag vill ha en hund men samtidigt tycker jag att hundar är äckliga.

Dem luktar apa i pälsen, dem slickar sina pungkulor och arslen för att sedan slicka människor i ansiktet och dem sätter sig framför en och flåsar sina vidriga andedräkter i ansiktet på en tills man blir alldeles fuktig


Jag är en zombie om jag bara sover sju timmar per natt. Nio timmar är vad som krävs för att jag ska kunna fortsätta kalla mig människa


Jag somnar inom tio minuter när jag lägger mig. Tar det längre tid så blir jag nojig och anser mig ha sömn problem


Jag är sockertorsk ända in i benmärgen. Tom mitt blod smakar socker


Jag har personer i min närhet som jag älskar men inte kan lita på. Personer som jag gör allt för men som ständigt sviker löften och ljugen mig rakt upp i ansiktet. Dem stjäl tom mina småpengar. Dessa personer är mina barn:-P


Jag dricker rött vin och bärs, men vill någon bjuda mig på en drink så lägg "Tom Collins" på minnet


Jag brukar ljuga för telefon försäljarna och säga att jag är död. Intressant att höra deras ursäkter, vissa blir alldeles stumma och får inte fram ett ord. Moahaha...


Jag ska gifta mig om ungefär sju veckor men men har fortfarande inte bestämt mig för vilken klänning jag ska ha.




Jag får panik av att prova kläder på en affär och upptäcka långa hårstrån från andra människors skallar slingra sig som binikemaskar på plaggen.

Av Asgaya - 8 november 2010 10:28

    

Hultgren kliver trött ur pick upen när vi anländer till vårat bungalow område på nyårs afton...Måste bara få honom att förstå att man inte har vita tubsockor i skorna på det där viset..


OBS! Bilden föreställer inte den riktiga Hultgren utan är bara lånad från nätet:-)

Av Asgaya - 8 november 2010 10:13

En vän sa till att den perfekta kroppen är Jennifer Lopez kropp.

Denna vän är inte nöjd med sin egen kropp, vilket jag inte kan förstå...

Hon är inte nöjd med sin kropp men säger samtidigt att JLs kropp är perfekt.

Så jag satte mig ner och letade "riktiga" (oretucherade) bilder av den nakna sanningen, och du min vän: Du är betydligt vackrare i bikini än vad Jennifer Lopez är så vem har den perfekta kroppen egentligen...?

 


      

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards