Alla inlägg under oktober 2009

Av Asgaya - 10 oktober 2009 17:06

Jag har inte slutat röka än..fastän jag inte tycker om att röka längre. Det smakar inte bra. Jag fryser som en gris varje gång jag går ut och röker och jag röker så fort jag bara kan för att få det överstökat så att jag slipper stå ute och frysa. Vad fan är det för nöje i det?


Av Asgaya - 8 oktober 2009 07:21

Jag och min sambo diskuterade våra framtida partners igår:-) Jag kom fram till att jag skulle få problem att hitta en ny partner. Vem vill ha en avdankad tvåbarnsmorsa som passerat lammkötts datumet sedan länge?

Min nästa partner ska vara barnlös. Han ska vara barnlös, vilja vara barnlös, men samtidigt avguda barn...Hur fan hittar man en sådan karl? För gillar man barn så vill man ju oftast ha egna barn och vill man inte ha barn så är man antagligen ingen barn människa, och är man inte det så kan det vara väldigt stressande att komma in i mitt liv:-) Själv är jag "mina egna barn" människa. Alltså jag kan ta det här med mina egna barn men att träffa nån som också har barn eller som vill ha barn. Uahh..kan bli för många barn, tycker att mina barn kan kännas som för många barn bara dom. Så inga fler barn för min del tack.


Mitt hopp ligger nu hos en barnkär karl i sina bästa år som "tyvärr" har naturen emot sig och råkar vara steril. Där har jag det! Jag har kommit på lösningen på min framtida partner...Men var finns han då? hmmm...


Jag får nog se mitt framtida liv som den avdankade två barnsmorsan som närmar sig åldern av en tacka:-) Med klipskhet som en mjölkko med tanke på att jag disskuterar min framtida partner med min sambo:-D

Ha det

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards