Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Bag in box i Thailand och Sverige

Av Asgaya - 17 februari 2012 06:59

 

köpte en bag in box på Arlanda att ha med mig till Thailand. Visst finns det vin i Thailand men det är ganska dyrt. Och visst, jag dricker öl, mycket öl men ibland vill man ha sig en fylla och då krävs det vin. Svårt att dricka sig full på öl i värmen där. Det går bra ett par dagar men sen är man imun.

Så detta var min lösning; Bag in box vin i ett "home made" glas.


Ikväll ska jag också dricka vin. Men då i kristall glas. Eller kanske ska jag pulsa ut till husvagnen och hämta ett hederligt gammalt plastglas istället, bara för känslans skull...

Bevara känslan...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Asgaya - 19 april 2012 21:37

Kuk sugar Brynäs, SUG K u k era tävlar!!!!!!!!!

Av Asgaya - 8 april 2012 01:10

Gavva och Johanna, ni är helt underbara människor ni två. Skönt att veta att ni vaknar hemma hos oss i morgon! :-) Puss vänner!!! Ni är guld värda i våra ögon.....Puss på er... ...

Av Asgaya - 3 april 2012 10:01

En dag när jag lämnade mina barn på dagis så kom en flicka fram till mig. Flickan: Är du en docka? Jag: Nej, varför frågar du det? Flickan: För att du ser ut som en docka. Jag: Jaha, en monster high docka eller!? Flickan: ...(Bara stirrar p...

Av Asgaya - 14 mars 2012 09:35

Skriver ett inlägg pga en artikel som fanns i Söderhamns kuriern för ett tag sedan angående att Lustgasen ska tas bort på på förlossningen i Gävleborg. Jag retar mig på kvinnor som påstår att man ska ha vaginal förlossning för att det är naturligt,...

Av Asgaya - 14 mars 2012 09:35

Skriver ett inlägg pga en artikel som fanns i Söderhamns kuriern för ett tag sedan angående att Lustgasen ska tas bort på på förlossningen i Gävleborg. Jag retar mig på kvinnor som påstår att man ska ha vaginal förlossning för att det är naturligt,...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards