Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Dags att skilja sig?

Av Asgaya - 26 januari 2012 07:46


Jag och min man har varit tillsammans i snart sju år. Vi har två barn som vi avlat fram på ren kärlek :-P Vi har villa Volvo vovve och inte att förglömma, husvagn:-)


Under våra år tillsammans har vi verkligen lärt känna varandra utan och innan. Vi är helt ohämmade inför varandra,inte till allas förtjusning dock:-D


Saker som man annars gör lite på sidan om, privat har blivit vardag för oss. Vi visar oss för varandra,,,


Låset på toalett dörren fyller sällan sin funktion längre, knappt så att dörren fyller sin funktion. Om det inte är dess funktion att stå på vid gavel..


Att göra nr två som nykär var en mardröm. Man bäddade dessperat i toa stolen för att minska risken för ett plums, eller förresten, inte minska risken, det ska inte finnas nån risk till ett plums..och innan man visste ordet av det så hade man bäddat en hästens säng där nere.


Tänka sig hur man har blivit inför denna människa som man en gång förälskade sig i och gjorde allt för att dölja att man var människa.


För så är det i nyförälskelse stadiet, man beter sig som om man är oförmögen att producera gaser, kroppsvätskor, odörer mm. Man försökte framstå som en ren blomma.


Idag har denna blomma verkligen blommat ut. Man har blommat ut till en vibrerande skit kanon som brummar i gång i tid och otid. Svettiga armhålor tåls att diskuteras och anal klådan måste undersökas på närmare håll. Jag ser ju inte min egen bacon ros så...


Undrar om min man känner sig lurad? Känner han att han köpt grisen i säcken? Denna rena söta rara tös som han valde att dela sitt liv med har sakta förvandlats till en....till nånting helt annat än hon en gång var!? Eller utgav sig för att vara...moahaha


Långvariga förhållanden föder träsk troll... Vi har förvandlats till Shrek och Fiona! Men så är det, jag tror ju på sagor;-)

Ha det

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Asgaya - 19 april 2012 21:37

Kuk sugar Brynäs, SUG K u k era tävlar!!!!!!!!!

Av Asgaya - 8 april 2012 01:10

Gavva och Johanna, ni är helt underbara människor ni två. Skönt att veta att ni vaknar hemma hos oss i morgon! :-) Puss vänner!!! Ni är guld värda i våra ögon.....Puss på er... ...

Av Asgaya - 3 april 2012 10:01

En dag när jag lämnade mina barn på dagis så kom en flicka fram till mig. Flickan: Är du en docka? Jag: Nej, varför frågar du det? Flickan: För att du ser ut som en docka. Jag: Jaha, en monster high docka eller!? Flickan: ...(Bara stirrar p...

Av Asgaya - 14 mars 2012 09:35

Skriver ett inlägg pga en artikel som fanns i Söderhamns kuriern för ett tag sedan angående att Lustgasen ska tas bort på på förlossningen i Gävleborg. Jag retar mig på kvinnor som påstår att man ska ha vaginal förlossning för att det är naturligt,...

Av Asgaya - 14 mars 2012 09:35

Skriver ett inlägg pga en artikel som fanns i Söderhamns kuriern för ett tag sedan angående att Lustgasen ska tas bort på på förlossningen i Gävleborg. Jag retar mig på kvinnor som påstår att man ska ha vaginal förlossning för att det är naturligt,...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards