Alla inlägg under juni 2007

Av Asgaya - 27 juni 2007 09:50

Vilket tråkigt väder det är. Grått och blåsigt och som för att jävlas så tittar solen fram i korta stunder, för att påminna en om vad det är som man så saknar och längtar efter.

Men sen när dessa gassande sol dagar infinner sig så sitter man ändå inomhus och förbannar sig själv över att ha skaffat barn när man utan nu kunde ha legat i horisont läge på nån strand eller gräsmatta.

Så vädret är väl skit sama egentligen, man vill bara ha nånting att klaga över. Vad ska man annars göra? Vara nöjd?

Av Asgaya - 26 juni 2007 09:07

Här sitter jag och känner mig överkörd, av en buss eller nå. Bara den inte backar för att se hur det är med mig och i bara farten råkar köra över mig igen. Ska vara uppmärksam och försöka ta registrerings nummret isåfall. För gör man en sån tabbe (kör över nån två gånger) så tror jag det är lätt att man tar till en smitning bara av ren skam. Inget fel med det, jag förstår ett sådant handlande till fullo men det innebär ju inte att jag inte vill ta del av min ersättning. Återigen ett jäkla bla´ande på mig. Bla bla bla ha det.

Av Asgaya - 24 juni 2007 19:43

Han har blivit en liten liten man nu. Tänk, han är bara tio månader men går redan som en vuxen karl, en full vuxen karl! Stapplar och vinglar men framåt går det.

Av Asgaya - 21 juni 2007 10:00

Du som står och klämmer om bilringen framför spegeln, drar i dubbelhakan och försöker sträcka ut huden på låren för att celluliterna ska försvinna och samtidigt tänker, nä nu ska jag äta en sallad och bli smal. Jättebra om du nu inte vore så korkad att du ändå imorgon ska ut och fira midsommar med alkohol. En helkväll kan lätt motsvara flera dagars kalori intag och redan efter ett par stora stark är man redan uppe i dagsbehovet.

Men drick du men tro inte att det löser sig med en sallad sen :-)

Av Asgaya - 20 juni 2007 20:20

Engångs glas, engångs bestick och engångs tallrikar. Allt ska vara engångs för mig i sommar, allt förutom engångsligg!

Tänk om inte kondomer vore engångs?


Av Asgaya - 20 juni 2007 15:12

"Mina arma små tuttar. Vart har ni tagit vägen? Ni har inga som helst rättigheter till att ta ut semester om det är det ni tror! Tuttar? Hör ni mig? Är det ner i röven ni vandrat på mig eller?"

Jo, grejen är nu den att mina tuttar försvinner mer och mer i och med att jag tränar. Är det verkligen rättvist? Ska man behöva välja mellan sina tuttar och en vältränad kropp nu? Verkar inte bättre. Svårt val det här...

Får väl skaffa sillisar, eller ännu "bättre" (iaf billigare) Jag får rota fram ett par stora fluffiga raggsockor och stoppa i bhn. För det är väl så, fejk som fejk :-D Problemet blir väl kanske när det blir till klä av sig naken för Micke i bingen då, för vad ska han säga när bhn åker av? I värsta fall får jag väl köra ner sockorna i halsen på honom då så behöver han inte säga nånting alls. Ha det

Av Asgaya - 18 juni 2007 09:50

1. Vem är jag? Jag är den person som svarar på dessa frågor

2. Hur gammal är jag? Har paserat bästföre datum

3. (Kommer inte på nån fråga tre.)

4. Kan jag beskriva mig själv med tre ord? Nej

5. Intressen? Just nu samlar jag navelludd som jag förvarar i en tvättkorg

6. Vad kan jag inte leva utan? Syre och en osthyvel av plast

7. Hur lång är jag? Kort

8. Sista frågan då? Äntligen!


Av Asgaya - 18 juni 2007 09:35

I barnens lekrum ligger det en resår madrass på golvet så att man kan tjuvsova medans man leker med ungarna. Barnlek är ganska sövande tycker jag (får mamma bollen, tack tack! Zzzz...) Men nu har det uppstått ett problem då deras inresse för hår har väckts till liv (även en sovande mamma väcks då till liv) och varje tofs ska det ryckas i, och lossnar det inte så är ju det i sig jätte häftigt och man måste prova igen och då med ännu hårdare tag. Mamma skriker nu som en liten gris som genomgår en kastrering.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards