Alla inlägg under oktober 2007

Av Asgaya - 29 oktober 2007 08:54

Jag blir så trött på det här vädret, eller är det så att jag blir trött AV det här vädret?! Fast egentligen är det nog samma sak då jag blir trött PGA vädret...Ha det


Av Asgaya - 27 oktober 2007 23:02

17 Augusti 2007

Av Asgaya - 25 oktober 2007 11:21

När jag och micke förlovade oss så fick vi en förlovnings blomma av en kvinna. Ingen av oss var direkt bekant med henne förutom at vi bodde i samma trapp ett tag. Iaf så har vi fortfarande kvar denna blomma. Den har tappat nästan alla blad men lever, det gör den. Egentligen har jag velat slänga den i snart ett och ett halvt år men hjärtat säger nej. Har blivit lite skrockfull över denna blomma, våran förlovningsblomma! Lite besatt så där:-) Jag har gömt den bakom en gardin pga sin matthet men jag vårdar den ömt och tanken på att den ska slopa ihop och dö skrämmer mig faktiskt.

Blomjävel!!!

Av Asgaya - 24 oktober 2007 19:35

Ungarna sover och jag har placerat mitt arsel...

Behöver nog inte säga nå mer..

Av Asgaya - 24 oktober 2007 12:33

Jag förstår inte vad den där säkerhetskoden vid inloggning på bloggen fyller för funktion. Att skriva av fyra bokstäver, vad är det för säkerhet? Tycker personligen att det bara är slöseri med energi. Det har ju inte behövas tidigare så varför nu? Så om nån har en aning så skulle jag vara hemskt tacksam om ni kunde informera mig om det.

Av Asgaya - 24 oktober 2007 11:06

Träffade en man här om dagen/veckan. En helt vanlig man om det inte vore för hans kuk näsa. Den var så verklighetstrogen att jag började fundera vad som egentligen hände då han nös: Ursäkta, jag fick utlösning !?! Otrevliga ganska äckliga tankar men jag kan inte ro för det, så verklig var den:-)

Sen att jag kom att tänka på den här kuknäsan i duschen i min nakehet är kanske inte heller så där jätte mysigt men så kom jag på nånting som vore ännu mer motbjudande och det vore om man skulle ha denne man som gynekolog:-P Jag tänker för mycket...

Av Asgaya - 24 oktober 2007 09:00

Nu har jag suttit i snart en timme och knåpat med årets Jul kort, (ja ja, kidsen sover och jag skulle kunna göra bättre saker istället, som att duscha tex men mitt arsel är åter parkerat...på stolen) Julkort som mest går ut på att hitta en mall som kan dölja Vincents "lilla" penis, nä jag skojade, den ÄR liten. Men trots den minimala storleken så har han rätt till ett privatliv och då är det mammas uppgift att iaf dölja juvelerna på julkortet som ska spridas runt om i världen. Tänk själv att behöva se sin egen muff på någons kylskåps dörr:-)


Av Asgaya - 23 oktober 2007 12:13

Tänkte bara uplysa om att det lata arslet faktiskt lättade från stolen och att golven nu är våta. Men nu befinner sig det lata arslet åter på stolen den en gång lämnade och ny uppvärmning av den pågår.

Men så bryts tystnaden i stugan av ett djungelvrål och genast träder bilden av min son fram i mitt huvud. Försöker sudda ut bilden av honom och ignorera vrålet men som vanligt finner jag det vara omöjligheternas omöjlighet och det nyss parkerade arslet måste åter lämna denna stol.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards