Alla inlägg under februari 2011

Av Asgaya - 5 februari 2011 09:02

Jag behöver vara barnledig snart, nu på en gång! Eller helst i går! Jag är så förbannat trött på barn just nu. Inte för att dem är speciellt jobbiga utan jag är bara barnless i allmänhet.

Tänkte gå på affären utan barnen men skippar det. Jag får inte vara i fred där heller. Möter andras jävla ung...pip piiipppp...som skriker, gnäller och inte kan hålla käften.

Finns det nån barnfri zon nånstans. Har ju läst om dessa semester anläggningar som är barn förbjudna. Snacka om smart affärs ide.

Vi skulle behöva en hel stad som är barn förbjuden. Ingen under 18 får passera, eller ingen under 25, det vore ju toppen. Men inte heller nån sur kärring...pip .piiiii skulle få vistas där för den delen heller.

Tänk bara att fastna i nån jä..pppiiiiiiippp kö bara för att fi*t Rut 85 står och gnäller för att hennes rabatt kuponger gått ut och hon måste betala fullpris för kaffet istället för att ha sparat två och 50 !!!


Jag ska nog gå ut i skogen, och gå vilse...Ha det

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards