Alla inlägg under november 2009

Av Asgaya - 25 november 2009 20:42

    

Mycket har man varit med om med det här är mtt livs absolut häftigaste upplevelse! Roliga, galna, vrickade och så sjuka människor samlade från hela världen. Alla olika men endå så lika. Alla var vi där för att Parta!

Full moon Party i Koh Phangan den 10 februari 2009.

Av Asgaya - 25 november 2009 20:31


Ja jag vet, borkatad tid att sitta på youtube, men va fan, har varit hemma med sjukt barn i flera dagar nu..

Av Asgaya - 25 november 2009 19:25

Här sitter jag, relativt nyvaken med en kopp kaffe och luktar anka. Idag är just en sån där dag då jag kommer att lukta anka. Klöpp mig igår kväll och efter det blev det en dusch. Ren och fräsch gick jag till sängs. La mig under mitt duntäcker från Ikea och marineringen kunde börja. Marinerad fläskfilé med doft av anka.

Gick nyss ut på altanen och tänder en cigg. Blåser ner röken mot min kropp i ett desperat försök att bli av med ank lukten. Men nu luktar jag bara rökt anka.

Av Asgaya - 24 november 2009 18:42

Jag köpte ett nytt duntäcke på Ikea inför vintern. Jag betalade 600 spänn för ett duntäcke på Ikea. Jag köpte ett duntäcke med värmegrad 6 på Ikea.

Men saken är den att jag köpte ett duntäcke på Ikea som luktar anka! Jag luktar anka! Jag vill inte lukta anka, vem fan vill det? Jag tror inte ens att en anka vill lukta anka, dem bara gör det. Det är säkert därför ankorna badar så mycket, för att dem inte vill lukta anka. Jag duschar varje morgon men det händer att jag tar en dusck på kvällen istället och då får jag gå runt och lukta anka.

Handlar på coop, och luktar anka...

Hämtar barnen på dagis, och luktar anka...

Har lektion, och luktar anka...

Ligger med min sambo, och luktar anka...

Kvack kvack.

Jag skulle kunna gå på nobelmiddag och lukta anka.


Av Asgaya - 23 november 2009 13:58

Jag har två barn, jag har två garderober och två lådor under sängen, jag har två tvn, jag har två tandborstar, jag har två mascaror, Jag har två mobiler, jag har två katter, jag har två soffor, jag har två tavlor på väggarna i detta rum, Jag har många soffkuddar varav två är svarta, Jag sover med två kuddar, jag har en morgonrock- och två i reserv:-P


Vad vill jag ha sagt med detta. jo, att jag har två av ganska många saker.

Av Asgaya - 18 november 2009 21:38


Jag tycker att youtube är bortkastad tid men jag har behövt lite avbrott i mina studier idag. Så drygt att plugga på distans..Men nu ger jag mig, bara en sista hjärn rensare. Ha det

Av Asgaya - 18 november 2009 21:06


Vad mer kan man säga:-)

Av Asgaya - 18 november 2009 14:34



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards