Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Asgaya - 4 juni 2009 20:34

Kusin: Jag drömde att en hamburgare försökte äta upp mig i natt? Han skrattade men vi andra förstod inte vad det roliga var...

Kusin: Ja men det var en Big Mac....Nu förstod vi andra vad det roliga var.


Idag förstår vi inte vad det roliga var men då var det söndag morgon och vi var bakfulla och hade full sjå att få i oss en återställare, DÅ förstod vi vad det roliga var. Tur att man växer ur ungdoms skorna ändå

Av Asgaya - 4 juni 2009 20:22

Tuva är inte en tjej. Tuva är potatis skruvar och finns i chips hyllan.

Av Asgaya - 4 juni 2009 07:21

Idag är det inte kul att vara rökare. Det regnar, blåser och är kallt. Men där står jag, med morgonrock, pyjamasbyxor och ett försök att slå armarna om överkroppen samtidigt som jag håller ciggen med den ena handen och kaffekoppen står på nån utemöbel där den snart blivit piss ljummen.  Det var bättre förr när man var singel, då stod jag under fläkten. Ingen som kunde klaga och peka med pekpinnen, ingen som kunde säga att det luktade illa. Där stod jag med en cigg och en kopp kaffe och telefonen fastklämd mellan öra och axel. Morgonrock som kunde hänga löst på axlarna och det enda problemet var när man råkade öppna en kökslåda och klämma fast morgonrocks skärpet däri. I och för sig slipper jag det problemet idag. Mitt skärp på morgonrocken är hårt knuten i en dubbelknut och risken att fastna i kökslådor är minimal. Var det verkligen bättre förr då?


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards